Aanmelden Benefietsymposium Metakids (geannuleerd)

Woensdag 29 april 2020 | 17:00 – 21:00 | Blauwe collegezaal in het Hijmans van den Berghgebouw

Op basis van het beleid van de overheid om alle bijeenkomsten en evenementen tot 1 juni te staken in verband met de coronacrisis, hebben wij besloten dit symposium te verplaatsen naar een andere datum We zijn op zoek naar een oplossing, daarover hoor je z.sm. meer! Bij vragen kun je altijd contact opnemen via info@stichtinghbu.nl.

Op 29 april 2020 zal er vanaf 17:00 uur in de blauwe collegezaal van het Hijmans van den Berghgebouw ons eerste benefietsymposium t.b.v. Stichting Metakids plaatsvinden! Deze avond zal gaan over metabole ziekten en alle winst van deze avond zal gaan naar Metakids. Metabole ziekten zijn (helaas) een van de grootste doodsoorzaken onder kinderen. Inmiddels zijn er meer dan 10.000 Nederlandse gezinnen die met de gevolgen hiervan te maken hebben. Daarom willen wij met deze avond metabole ziekten onder de aandacht brengen, en tegelijkertijd geld ophalen voor Stichting Metakids die met dit geld onderzoek naar metabole ziekten kunnen financieren.

Wil je meer informatie over de sprekers? Klik hier!

Wij hopen natuurlijk zoveel mogelijk van jullie te zien op deze avond! Met je aanmelding steun je Metakids in hun strijd tegen metabole ziekten, regelen wij (Stichting HBU) jouw avondeten én heb je ook nog eens een hele leerzame en inspirerende avond!

Benefiet Symposium

Wij verzorgen het avondeten voor jou. Het bedrag dat je hier invult, gaat volledig naar Metakids!

Het minimumbedrag is €5. Alle winst wordt gedoneerd aan Stichting Metakids.

Deze prijs is inclusief €0,29 transactiekosten.

SPONSORING

Stichting HBU heeft een groot aantal mogelijkheden om te sponsoren. Mocht u interesse hebben, dan kunt u ons bereiken op info@stichtinghbu.nl.

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Het is ook mogelijk een donatie te geven aan Stichting HBU. Klik daarvoor op onderstaande knop. Hartelijk dank!

Abonneer ook op de nieuwsbrief van Stichting HBU