Stichting Honours Biomedische Wetenschappen

Doel van de Stichting

Het doel van Stichting HBU is het stimuleren van persoonlijke ontwikkeling van honoursstudenten van de bachelor Biomedische Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht. De stichting ondersteunt deze studenten in het organiseren van masterclasses en het uitnodigen van (internationale) sprekers. Daarnaast heeft de stichting een actieve rol in het organiseren van honours-gerelateerde activiteiten zoals een interfacultair symposium, waarbij honoursstudenten van verschillende studies samenkomen, evenals internationale ervaringen als de jaarlijkse excursie naar een buitenlandse universiteit. Stichting HBU biedt excellente studenten de kans hun kwaliteiten optimaal te benutten en te verbeteren, om zo hun mogelijkheden in de academische wereld uit te kunnen breiden.

SPONSORING

Stichting HBU heeft een groot aantal mogelijkheden om te sponsoren. Mocht u interesse hebben, dan kunt u ons bereiken op info@stichtinghbu.nl.

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.