Het eerste HP-(reis)vlog 2021!

in het begin van afgelopen zomer was het tijd voor de buitenlands honoursprogramma reis, alleen was die dit jaar in het binnenland waarbij de volgende reis werd gemaakt: van Nijmegen naar Utrecht met vervolgens Amsterdam daarna Leiden om weer te eindigen in Utrecht. Tijdens de reis werden sprekers uitgenodigd, musea bezocht en leerde we, na een jaar zoomen, elkaar eindelijk goed kennen! Mocht je geïnteresseerd in het complete reisverslag: hier– lees je meer over de reis.

Ik (Rick Marsman, HP13) heb tijdens de reis een verslagje geschreven van de woensdag, alleen leek het mij ook leuk om dit ook voor iedereen op beeld vast te leggen in de vorm van het eerste honoursprogramma (reis)vlog! We zijn in de vlog halverwege de reis en net vanuit Amsterdam in Leiden aangekomen, waar we 2 nachten zullen verblijven. Op het vlog spreek ik met bijna alle studenten van HP13 en HP14, over hoe zij de woensdag beleven. Wat we allemaal hebben gedaan op de woensdag kan je in het vlog zien, dus ga snel kijken!