Stichting Honours Biomedische Wetenschappen

Interfacultair Symposium

Op woensdag 8 mei zal het Interfacultair Symposium plaatsvinden met als thema ‘Technology in the life sciences’. Het symposium wordt georganiseerd door Honours studenten van de faculteit Geneeskunde, de faculteit Bètawetenschappen en de faculteit Geesteswetenschappen. Tijdens dit symposium zullen verschillende sprekers het onderwerp van verschillende kanten belichten.

Het symposium zal op 8 mei om 17 uur beginnen in de blauwe collegezaal van het Hijmans van den Berghgebouw en de toegang is gratis. Tijdens dit symposium zal avondeten met wat drinken worden aangeboden voor een bijdrage van slechts 5 euro.

Het symposium zal in het Engels worden gehouden en het programma is als volgt:

17:00u start en introductie door commissie
17:15u introductie door dagvoorzitter
17:30u spreker 1: Evelyn Wan, machine learning in the (mental) health sector
18:15u spreker 2: Mike Lensink, ethical aspects of organoid technology and precision medicine
19:00u dinner
20:00u spreker 3: dr. Petra de Graaf, urogenital tissue engineering
20:45u spreker 4: prof. dr. Camiel Rosman, innovations en patient centered esophageal resections for cancer
21:30u einde van symposium

Je kunt je aanmelden via onderstaande link en dan kun je ook aangeven of je avondeten wil. Indien je avondeten wilt, moet je uiterlijk 30 april aanmelden. Anders kan je tot uiterlijk 7 mei nog aanmelden.

Iedereen is welkom, dus we hopen jullie allemaal te zien bij het symposium!

This year the Interfacultary Symposium is sponsored by:

SPONSORING

Stichting HBU heeft een groot aantal mogelijkheden om te sponsoren. Mocht u interesse hebben, dan kunt u ons bereiken op info@stichtinghbu.nl.

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wat vinden jullie van de website?