De eerste Honours alumniborrel was een groot succes!

Op vrijdag 16 september 2016 heeft de eerste alumniborrel georganiseerd door stichting HBU plaats gevonden. Eén van de belangrijkste doelen van stichting HBU is het opbouwen en onderhouden van een actief alumninetwerk van oud BMW Honours studenten. Tijdens deze alumniactiviteit konden de afgestudeerde BMW Honours studenten elkaar na lange tijd weer ontmoeten en netwerken met de andere Honours jaarlagen. De borrel vond plaats in de Utrechtse binnenstad in een Duitse bunker die beschikbaar was gesteld door Startup Builder Holland Startup. Veel van de alumni zijn na de borrel met hun oud medestudenten gezamenlijk wat in de stad gaan eten, maar er was ook de mogelijkheid om gezellig een pizza te blijven eten in de bunker. Het bestuur van de stichting heeft van de alumni veel positieve reacties ontvangen en kijkt uit naar het organiseren van de volgende alumni activiteit.