Honours Teacher of the Year

Afgelopen maandag 14 oktober was de jaarlijkse opening van het academische Honours jaar. Tijdens deze opening kwamen meerdere sprekers aan bod en aan het einde van de avond werd de ‘Honours Teacher of the Year’ bekend gemaakt. Deze award werd gewonnen door een van onze eigen Honours begeleiders: dr. Kristin Denzer! Kristin was genomineerd voor deze award door de Honoursstudenten van HP12 en werd na een uitgebreid selectieproces uitgeroepen tot dé beste Honours docent van 2019.

Tijdens deze uitreiking vertelde eerst de winnaar van vorig jaar, dr. Adri Thomas, wat hij met de prijs heeft gedaan en daarna werd bekend gemaakt wie de winnaar van dit jaar was. Dit was dus voor de tweede keer op rij een Honours begeleider van Biomedische Wetenschappen! De prijs die Kristin heeft ontvangen bestaat uit een mooi beeldje, uitgereikt door Honours Dean Michael Burke, en een bedrag ter waarde van €500 dat besteed kan worden aan Honours onderwijs.

In de pitch die de Honoursstudenten gegeven hebben over dr. Kristin Denzer hebben zij vermeld dat Kristin altijd tijd vrij maakt om met de Honoursstudenten te sparren over verschillende onderwerpen en om elkaar te helpen binnen het Honours Programma. Daarnaast geeft Kristin veel keuzevrijheid aan de studenten binnen het Honours Programma, maar zorgt ze er wel voor dat er gedaan wordt wat er moet gebeuren. Ook is ze heel erg trots op de resultaten van haar Honoursstudenten en dat laat ze ook duidelijk merken. Op deze manier stimuleert ze het enthousiasme en zelfvertrouwen van de studenten. Kortom, wij vinden het zeer verdiend dat Kristin deze prestigieuze prijs heeft gewonnen en hopen dat zij nog een lange tijd gemotiveerde Honoursstudenten wil begeleiden! Gefeliciteerd, Kristin!

COMMENT BEANTWOORDEN