HP 14-15

Het nieuwe academisch jaar is al weer even bezig, wat betekent dat HP15 al weer een tijdje geleden is gestart met het Honours Programma (HP). Onder begeleiding van de Honours Teacher of the Year 2021, Tobias Dansen, zullen zij de komende 2 jaar deel uit maken van het HP. Gelukkig is het ook eindelijk gelukt om met de coronamaatregelen een groepsfoto te maken! Op deze foto staan niet alleen de studenten van HP15 maar ook van HP14. Dat is extra leuk, omdat zij vanwege de coronamaatregelen vorig jaar geen groepsfoto konden maken. Er is helaas wel een paar enkels gesneuveld bij het maken van de foto omdat de timer niet langer kon dan 10 seconden en er een trap bij betrokken was.

Op de foto staan van links naar rechts: Tobias Dansen (begeleider HP15), Lars Braad (HP14), Olaf Nijssen (HP15), Sebastian van Dijk (HP14), Maarten van den Ham (HP15)(boven), Elise Kuijpers (HP15)(onder), Akke Mei Vleerlaag (HP15), Simon Alkema (HP15)(boven), Caitlin van der Ende (HP15)(onder), Annemijn Steenland (HP15), Claudia Pijpers (HP14), Valentijn Tromp (HP15), Eline Loonstra (HP15), Vera Versteegh (HP14), Jan Schoonenberg (HP15)(boven), Laura Hanning (HP15), Kristin Denzer (begeleider HP14), Sam Kalash (HP14), Charlotte Adang (HP15) & Lieke Steijvers (HP14)

We hebben allemaal ontzettend veel zin in het komende academisch jaar!

COMMENT BEANTWOORDEN