Stichting Honours Biomedische Wetenschappen

Lasergamen HP11+HP12

Al een tijd lang bestond het idee om met beide Honoursgroepen een keer iets leuks te doen. Daarom werd een activiteit gepland die écht van teambuilding uitging: we gingen lasergamen!

Donderdagavond 28 februari geschiedde het en begaven drie dappere leden van HP11 en zeven van HP12 zich naar lasergamecentrum Ozebi. De strijd zou gaan om de allerhoogste prijs: de eer. Voor Honoursstudenten zoals wij was dat een regelrechte steek naar onze identiteit. Daarom smeedden we een plan om deze koste wat het kost te verdedigen. Menigeen werd fataal geraakt door de beste scherpschutters van ons tegenteam, die schuilgingen achter de namen Kinky K en Vermorzelaar. Maar: volgens verwachting werd het kaf van het koren gescheiden en ging ons team er met de winst vandoor! De uitslag van het tweede potje doet er verder niet toe.

Het was heel leuk om samen iets te ondernemen, vooral omdat we nog maar een paar keer met elkaar als Honoursgroepen hebben samengezeten. Er komt zeker nog een volgende activiteit aan en dit was een goed voorproefje op de reis naar Cambridge!

REPLY COMMENT