Online Alumni Event 2021

Hoewel we elkaar niet kunnen ontmoeten in een gezellig café onder het genot van een drankje, willen we toch erg graag het contact met onze alumni onderling en het contact tussen de alumni en nieuwe Honoursstudenten warm houden! Daarom zal op donderdag 11 februari 19:00-21:00 uur (CET) een online Alumni Event georganiseerd worden. Hopelijk is het behalve de eerste keer online, ook gelijk de laatste keer en kunnen we elkaar tijdens volgende keren weer in real-life ontmoeten! Tijdens deze avond zullen we een HP-pubquiz doen..en niet zomaar eentje, want deze quiz zal niet alleen gaan over de beste BMW-trivia, maar ook over julliezelf: de alumni en HP-studenten! Dit alles om toch zoveel mogelijk interactie tussen de oude én nieuwe studenten te faciliteren, (hopelijk) iets nieuws te leren, en gewoon een hele gezellige avond te hebben.

Extra leuk is dat hier ook onze internationale alumni bij kunnen zijn als ze dit leuk vinden! Normaal is dat met fysieke Alumni Events toch een stuk lastiger, maar laten we het maar een van de voordelen van deze coronatijd noemen ;-).

We hopen uiteraard zo veel mogelijk van jullie te zien, en hopen dat ook jij erbij zult zijn! Jong, oud, huidig student, alumnus, begeleider of geïnteresseerde; iedereen is welkom! Je kunt je aanmelden via deze link, dan sturen we je later via de mail meer informatie en een hele korte vragenlijst.

We hopen veel van jullie te zien!