Workshop Wetenschapscommunicatie

Dinsdag 10 november 2020 | 17:10 – 19:15 | Online, via Zoom

In deze communicatie workshop leer je om als een biomedicus te communiceren naar verschillende doelgroepen. Het thema van de workshop is vaccinaties. Tijdens deze workshop zal je ook zelf aan de slag gaan om te communiceren naar bijvoorbeeld anti-vaxxers, talkshowhosts en jonge kinderen. De workshop zal begeleid worden door Elianne Gerrits, Cathelijne de Rijcke en Anne-Wil Marissen.

De workshop vindt online plaats via Zoom op 10 november van 17:10 tot 19:15 (link zal verstuurd worden na aanmelding). Meld je hieronder aan!

Let op: er zijn maximaal 30 plaatsen beschikbaar. Mocht dit aantal overschreden worden, dan plaatsen we je op een reservelijst en ontvang je hier een berichtje over van ons!

* Deze velden zijn verplicht.

SPONSORING

Stichting HBU heeft een groot aantal mogelijkheden om te sponsoren. Mocht u interesse hebben, dan kunt u ons bereiken op info@stichtinghbu.nl.

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Het is ook mogelijk een donatie te geven aan Stichting HBU. Klik daarvoor op onderstaande knop. Hartelijk dank!

Abonneer ook op de nieuwsbrief van Stichting HBU