Workshop Wetenschapscommunicatie: de zin en onzin over het coronavirus (geannuleerd)

Woensdag 18 maart 2020 | 17:30 – 20:30 | Tuinzaal in het Hijmans van den Berghgebouw

Op basis van het besluit van het UMC Utrecht om alle onderwijsactiviteiten te staken in verband met het coronavirus, hebben wij besloten deze workshop op deze datum af te gelasten. We zijn op zoek naar een ander tijdstip, daarover hoor je z.sm. meer! Bij vragen kun je altijd contact opnemen via info@stichtinghbu.nl.

In deze communicatie workshop leer je om als een biomedicus te communiceren naar verschillende doelgroepen. Het thema van de workshop is het coronavirus en zal worden geopend door een lezing van een nog nader te bepalen spreker. De workshop zal begeleid worden door Elianne Gerritsen, Cathelijne de Rijcke en Anne-Wil Marissen.

De workshop vindt plaats op 18 maart van 17.30 tot 20.30 in de tuinzaal in het Hijmans van den Berghgebouw.

Let op: er zijn maximaal 30 plaatsen beschikbaar. Mocht dit aantal overschreden worden, dan plaatsen we je op een reservelijst en ontvang je hier een berichtje over van ons!

17.30 – 18.45: introductie en begin workshop
18.45 – 19.15: pauze met gratis pizza
19.15 – 20.30: interactief communiceren

SPONSORING

Stichting HBU heeft een groot aantal mogelijkheden om te sponsoren. Mocht u interesse hebben, dan kunt u ons bereiken op info@stichtinghbu.nl.

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Het is ook mogelijk een donatie te geven aan Stichting HBU. Klik daarvoor op onderstaande knop. Hartelijk dank!

Abonneer ook op de nieuwsbrief van Stichting HBU