Sponsoren

Mede dankzij de financiële support van verschillende sponsoren kan de Stichting HBU jaarlijks meerdere activiteiten organiseren die bijdragen aan de verbreding en verdieping van Honoursstudenten binnen het biomedische werkveld. Zo heeft het Utrechts Universiteitsfonds al meerdere keren een subsidie gegeven voor de organisatie van een interfacultair symposium. De Suzanne Hovinga Stichting heeft ook al meerdere keren een bedrag ter beschikking gesteld, onder andere voor het bezoeken van culturele activiteiten tijdens de jaarlijkse buitenlandse reis.

De Stichting HBU is altijd op zoek naar nieuwe sponsoren en biedt verschillende mogelijkheden aan voor promotie in ruil voor sponsoring. Zo kunnen bedrijven en stichtingen actief worden gepromoot tijdens de jaarlijkse activiteiten, of via posters en deze website. Bij interesse kunt u contact opnemen met de vice-voorzitter (vice-voorzitter@stichtinghbu.nl), of u kunt contact met ons opnemen via de contactpagina.

Hieronder volgt een lijst van alle sponsoren die de Stichting HBU na 2020 hebben gesteund. Aan alle sponsoren: hartelijk bedankt!

Suzanne Hovinga Stichting

Utrechts Universiteitsfonds